timberland batai

Vandeniui atsparus medkirtis, arba Timberland istorija.

Norint pažinti Timberland istoriją, reikia grįžti į XX amžiaus pradžią, kai pasauliui dar nežinomas Nathanas Swartzas tapo padienininku Bostono batų fabrike. Amerikiečių siuvėjo karjera yra nepaprastai įdomi, kadangi ji ne tik turėjo milžinišką reikšmę visai avalynės rinkai, bet ir parodo pavyzdį sėkmės, kuri buvo pasiekta sunkiu darbu ir palaipsniui vystoma pažanga. Timberland istorija tai „iš skudurų į turtus“ serijos pasakojimas.

Swartzas ir sūnūs

Nathanas Swartzas įveikė visus karjeros laipsnius, pradedant paprastu siuvėju, baigiant sėkmingu verslininku. Taip jis pažino kiekvieną batų gaminimų specifikos etapą, o tokiu būdu pelnyta patirtis padėjo vadovauti avalynės verslui.

1952 metais Swartzas išpirko pusę įmonėje, kurioje dirbo, akcijų. 1955 metais jis įsigijo likusią akcijų dalį, tokiu būdu tapdamas vieninteliu įmonės, tada žinomos kaip Abington Shoe Company, savininku. Kaip pagalbininkus fabriko vystyme jis įdarbino du savo sūnus – Sidney‘ų ir Hermaną. Iš pradžių Swartzo veiklos apimtis nebuvo didelė. Kartu su sūnumis jis gamino rankų darbo batus pagal užsakymus. Netrūkus viskas turėjo pasikeisti.

Novatoriška technologija

1965 metais Nathanas kartu su sūnumis sukūrė inovatyvią technologiją, leidžiančią jungti bato aulą su padu iki tol nematytu būdu. Procesas buvo vykdomas naudojant specialiai šiam tikslui pagamintą mašina ir rėmėsi tuo, jog iš pradžių aulas buvo įkemšamas į padą, o tik vėliau abi dalys buvo jungiamos siūlėmis. Toks sprendimas leido sumažinti prekybos kaštus 50 centų vienai porai ir pagimdė pirmą istorijoje visiškai vandeniui atsparią avalynę. Novatoriška technologija ne tik sumažino produkcijos kaštus, bet ir leido pakelti kiekvienos poros kainą 20 centų, kas lėmė, jog įmonės pajamos pradėjo didėti.

Pirmi rinkoje neperšlampami batai

1968 metais Nathanas Swartzas išėjo į pelnytą pensiją, o įmonei vadovauti pradėjo jo sūnūs, kurie 1970 metais persikėlė į New Hampshire, planuodami pirmų istorijoje vandeniui atsparių batų gamybą. Po daugybės bandymų ir eksperimentų 1973 metais pasaulis pagaliau išvydo vandeniui atsparius batus, kurie šiandien yra žinomi kaip Timberland. Broliams neteko ilgai laukti sėkmės, kadangi produktas iškart rado gerbėjų būrį. Vandeniui atspariais batais susidomėjo visų pirma darbuotojai, kuriems reikėjo solidžiai pagamintos avalynės, nepraleidžiančios vandens. Naujas brolių Swartz išradimas taip pat pasiekė karinių prekių parduotuvę, tokiu būdu jam simpatizuoti pradėjo ir studentai.

Inovacija kaip raktas į sėkmę

Neperšlampamos avalynės, vadinamos „Medkirčiu“ ir „Geltona“ pardavimų rezultatai buvo labai geri. Tam įtakos turėjo „New Yorker“ atlikta rėmimo kampanija, kuri lėmė, jog tarpininkaujant parduotuvėms, tokioms kaip Skas Fifth Avenue, Lord&Taylor ar Bergdof Goodman, buvo parduota penki tūkstančiai porų. Kiekvienais metais įmonė didino gamybos apimtį ir stebėjo vis didesnius pardavimų skaičius, kurie 70-ųjų pabaigoje siekė 400 tūkstančius porų, kas sudarė apie 80% viso fabriko gamybinės galios. Įmonės pavadinimas buvo oficialiai pakeistas į The Timberland Company 1978 metais ir nuo to laiko populiarus „Medkirtis“ tapo visame pasaulyje žinomu Timberland batų modeliu.

TIMBERLAND

Timberland ir ekologija bei labdaros akcijos

Timberland sėkmė siejasi ne tik su inovatyviomis technologijomis ir puikiu įmonės vadovavimu, bet ir su proekologine veikla bei labdaros akcijomis, kuriose įmonė aktyviai dalyvauja. Timberland batų gamybai įmonė naudoja rūšiavimo būdu ir ekologišku ūkininkavimu išgautas medžiagas. Šiuo atveju svarbus žingsnis yra bendradarbiavimas su Malaizijos Green Rubber – įmone, rūšiuojančia automobilių padangas. Nors šiandien Timberland nėra vienintelis avalynės gamintojas, bendradarbiaujantis su Malaizijos įmone, bet verta pastebėti, kad tai pirma įmonė, kuri ryžosi tokiam bendradarbiavimui.

Timberland dažnai dalyvauja labdaros akcijose ir išnaudoja savo poziciją rinkoje siekdama padėti labiausiai to reikalaujantiems. Gana plačiai pasklido atgarsis apie akciją, kuriai įmonė pagamino specialią marškinėlių ir batų liniją, o pajamas iš jų pardavimų skyrė Dafuro gyventojams.

Timberland šiandien

Šiandien Timberland asortimente galima rasti ne tik legendinį vandeniui atsparų „Medkirtį“, bet ir daugybę kitų batų rūšių bei aprangą. Timberland produkciją galima įsigyti parduotuvėje sizeer.lt, kur yra prieinama plati prekių paletė. Gamintojas vis dar užtikrina produktų solidumą, o tarp populiariausių modelių be Timberland Premium 6 Inch galima rasti Timberland Roll, Timberland Burnished ar Timberland Euro Sprint.

0 comments on “Vandeniui atsparus medkirtis, arba Timberland istorija.Add yours →

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *